Galaxy S4 Mini Orjinal (Stock) Rom Yükleme Rehberi (Resimli Anlatım)

11.09.2014 23:32
Galaxy S4 Mini telefonunuz belli bir zaman sonra yavaşladı ise ve fabrika ayarlarına dönseniz bile performansından memnun değilseniz yada başka bir rom atarken telefonun başına bir şey geldiyse ozaman orjinal roma ihtiyacınız olacaktır. Galaxy S4 Mini Orjinal (Stock) Rom Yükleme rehberini sizler için oluşturduk. umuyorumki anlatacaklarım sizi zor durumdan kurtarmaya yetecektir ve Galaxy S4 Mini telefonunuz ilk günkü gibi hızlı ve stabil olacaktır.

↓Gerekli Uygulamalar↓

ODİN v1.8 : Odin3-v1.8.zip [199,54 Kb] (İndirme: 470)

Galaxy S4 Mini Orjinal Rom : TIKLA İNDİR (900 MB olduğu için Kendi Sunucumuza Yüklemedik.)


Galaxy S4 Mini Orjinal (Stock) Rom Yükleme Rehberi (Resimli Anlatım)

Android Telefonumuzu Download Mod u (Vol- , Home , Power) tuşlarını basarak açalım.Alttaki sol resim görününce USB ile Pc ye bağlayalım.Daha Sonra Yukarı Tuşa Basalım ve Alttaki sağ taraftaki resimi göreceksiniz.

Galaxy S4 Mini Orjinal (Stock) Rom Yükleme Rehberi (Resimli Anlatım)

Android Telefonunuzu Bilgisayara ye Bağlayınca Odin Bu şekilde görünecek.

Galaxy S4 Mini Orjinal (Stock) Rom Yükleme Rehberi (Resimli Anlatım)

"TUR-I9190XXUBNA1-20140225105511.zip" a sağ tıklayıp klasöre çıkar diyelim. Daha Sonra PDA tıklayalım orjinal rom dosyasını bulup seçelim ve start butonuna basalım.

Galaxy S4 Mini Orjinal (Stock) Rom Yükleme Rehberi (Resimli Anlatım)

↓Aşağıdaki Resmi Görünce İşlem Bitmiş Demektir ↓

Galaxy S4 Mini Orjinal (Stock) Rom Yükleme Rehberi (Resimli Anlatım)